Cikkek - (2009.08.03)
Kovács Niki több súlyos baleseten van túl, mégis mindig erőt gyűjt, talpra áll és harcol az ellenfelekkel, az idővel. A jó eredmény eléréséhez azonban ő egymagában kevés lenne. Szüksége van egy komoly gépre, ami hozzásegíti őt céljai eléréséhez. Niki csodagépe nem más, mint egy Yamaha R6...
Niki Yamaha R6-osa
Niki így mesélt motorjáról: "Tavaly óta egy 2008-as R6-os Yamaha nyergében róvom a köröket a Yamaha Citynek és az Erste Leasingnek köszönhetően. Ez egy négyhengeres, négyütemű motor. 124 lóerős és közel 170 kilogramm a tömege. Mivel stock kategóriában indulok, a blokk teljesen széria. A kipufogót Bódis Sándor (Bodis Exhaust System) készítette, míg a Dan-Ger Bikes olyan speciális alkatrészeket biztosított a számomra, mint a váltóelektronika, kormánygátló, lábtartó. A láncot a For-Beck biztosítja számomra. Bár utcai futóművel versenyzem (sajnos jobbra nincs keret), azt kell, mondjam, nagyon jól kezelhető a motor. Imádom! Talán nem árulok el nagy titkot, nem kevés időt töltök a Fitness Factory falai között, hogy én irányítsam őt, és ne fordítva."
Olyan, mint a gazdája: nem csak szép, erős is...
Amiben eltér egy utcai Yamaha R6-ostól Niki mocija:
Kipufogórendszer: Bódis
Kormánygátló: Extreme Tech
Lánc: EK
Fékbetét: Galfer
Lábtartó: Valter Moto
Gumimelegítő: IRC
Gumiabroncs: Pirelli Diablo Supercorsa
írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2009)
Kapcsolódó anyagok: