Drift - (2009.07.23)
Varga Tamás, alias Puci autóját mindenki csak a Szörnyként emlegeti, amin jelenlegi formáját és erejét tekintve nem is kell csodálkozunk. A régi bajor gépezet azonban messze nem volt ennyire tökéletes.
A múlt...
Puci azt mesélte nekem, hogy jelenlegi fenevad járgánya Radák János "Radírék" irodájánál pihent és már majdnem át is adta magát az enyészetnek. Az autó oldalára borítva feküdt, ajtók és belső nélkül. Puciék elhozták, elvitték egy homokfúvó műhelybe, majd pihentek egy kicsit. Az autó ismét elindult a rozsdásodás útján, de új gazdája nem engedte, hogy kárba vesszen a megálmodott autó. Elvitte lakatoshoz, becsövezték, majd sok társához hasonlóan ez a bajor gépezet is elindult Besnyi Tomihoz. Tomi adott neki lábat és szívet, azaz alápakolta a futóművet és belerakta a motort. Ezután mindent Puciék csináltak. Később nekifutottak a programozásnak is, ami elsőre nem volt túl sikeres. Megpróbálták leültetni is, de mivel rossz volt a hátsó sárvédő és a kerék folyton beleért, így felhagytak egy ideig a projekttel. Ilyen félkész állapotban mutatkozott be a "Szörny" először Máriapócson.
A jelen...
Idénre már tökéletes lett a programozás, brutál ültetést kapott a járgány. Előre beszereltek egy BMW E46 lengőkart, hátulra pedig becsusszant egy hetes futóműve. Az eredeti 192 lóerő helyett már 340 lóerő környékén jár a "Szörny", mindehhez jön 480 Nm nyomaték. Az a gumiméret mond nektek valamit, hogy xxx? :)
A jövő...
Puci tervei szerint marad minden így, legfeljebb kormányoszlopot cserélnek majd, hogy nagyobb szervó legyen rajta. Azt szeretné, ha jövőre igazán nagyot tudna alkotni a "Szörnnyel" és a szponzoroktól kapott pénzből már csak gumit és benzint kellene venni... :)
Ámen!
írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2009)
Kapcsolódó anyagok:
Interjú a modellel, Csordás Anikóval
A fotózáson készült klip (videó)