Interjúk - (2008.09.15)
Természetesen ez a képsorozat nem jöhetett volna létre Ugrai Gergő nélkül, aki az autó büszke tulajdonosaként mindenben a segítségünkre volt. Gergőt elsősorban az autóról faggattam, kíváncsi voltam, hogy egy ilyen álomautó azon kívül, hogy gyönyörű, mit tud még... :)
CAG: Mesélj! Hol bukkantál erre a csodára?
Gergő: Az autót a munkatársamtól vettem meg két éve és előtte legalább ugyanennyit könyörögtem neki, hogy adja el nekem.
CAG: Milyen állapotban volt az autó, amikor megvetted?
Gergő: Az alapok jónak bizonyultak, de rengeteg mindent ki kellett cserélni vagy felújítani. Persze ennek még most sincs vége, de örömmel teszem, hiszen egy ilyen autóval ez együtt jár.
CAG: Mutasd be kérlek nekünk műszaki szempontból - ne hagyj ki semmit! :)
Gergő: Az autó szíve egy 3500 köbcentis soros hathengeres gyári turbós motor, chip-tuningal, és persze a turbónyomás és még néhány dolog módosítva lett rajta. A töltőnyomás 0,9 bar, tehát azért ez nem egy végletekig kihegyezett motor, de nem is ez volt a cél. M5-ös kuplungszerkezet van benne, négytollas Sach race szintertárcsával. A megállásról elöl a BMW 850-es, fékei gondoskodnak, hátul a 7-es széria fékei vannak fent. Egy ültetőszett, és egyedi kipufogó-rendszer is felkerült az autóra. A gátlók gáztöltetű Bilsteinek. Ami a külsőségeket illeti M5 polírozott felniket, és gyári fekete Recaro bőrbelsőt kapott. Legvégül egy szép fényezést kapott az autó. Ami a menetteljesítményeket illeti 0-100-ra 4,8 másodperc alatt gyorsul fel, a végsebesség 280 km/h körül van. Persze a nyugodt autózás is hatalmas élmény, nem kell száguldoznom ahhoz, hogy jól érezzem magam a kormánynál.
CAG: Miért pont erre az autóra esett a választásod?
Gergő: Mindig is nagyon tetszettek a BMW-k, több is volt már, de úgy gondolom, hogy a klasszikus 6-os széria vonalai a legszebbek. Régi vágyam volt egy 635 csi, de amikor ezt a példányt megláttam, tudtam, hogy valahogyan el kell imádkoznom a gazdájától. Itt kell megemlítenem, hogy az autó kiagyalója az eggyel ezelőtti tulajdonosa, Miksz Attila volt.
CAG: Tervezel még valami újítást az autón?
Gergő: Attilával olyannyira megegyező az ízlésünk, hogy a külsőségek biztos, hogy nem fognak változni, viszont valószínű, hogy erősebb kuplungszerkezetet, és hat-tollas szinterbetétet fog kapni, ezen kívül szeretnék egy rozsdamentes anyagból készült, kicsit sportosabb kipufogórendszert.
írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2008)
Kapcsolódó anyagok:
A fotózás klipje (videó)
Interjú Sávoly Dórával (interjú)
A BMW 6-os szériája (cikk)