CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Szegfü Adrienn
Galéria - Szegfü Adrienn

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
A Junkbuilds szülei - 1. rész - MANCS
Interjúk - (2020.01.21)

A Junkbuilds első „munkáját” már novemberben bemutattuk nektek. Akkor elsősorban a remekműről és nem az értelmi szerzőkről esett szó. Ezt most bepótoljuk. Mancsot és Zsóóóótit egy picit a múltról, a jelenről, tervekről és mindenről (is) kérdeztük :)  Fogadjátok sok-sok szeretettel…



CAG: Fotóztál is régen, de most már mindenki videósként ismert Téged driftről. Azt viszont nem tudja mindenki rólad, hogy a driftet nem csak nézed…

Mancs: Igen már elég régóta űzöm én is, igaz nem versenyen, és viszonylag ritkán. Ladával kezdtem, akkoriban az volt a nagy szerelem, illetve olyan körökben mozogtam ahol mindenkinek Ladája volt. És persze piroska volt az első. Vele tanultam tulajdonképpen az autóépítést (már amennyire értek hozzá…) és a vezetést is. Igaz rengeteget szimulátoroztam előtte, szóval nem volt teljesen új a dolog. Jártunk FRT-re, Radó kupára Tökölre és persze driftre is. Természetesen nem időre mentünk :)

 


Nagy tervek voltak vele (Nissan futómű, SR20), de aztán az élet másképp hozta. Örömmel látom, hogy azóta már itthon is van ilyen Lada, de Xenikos Nassos-szal hamar megtaláltuk egymást a driftworks fórumain anno. Egy rövid ideig egy fehér ezerkettest is birtokoltam, de sajnos a rozsda miatt a kukába kényszerült.

 


Miután lezárult a ladázós korszak, jöttek a Sierrák. Ezekből is volt pár, de a kék kombi volt a kedvenc :)

 

 

Ami természetesen télen-nyáron járt mindenhol!

 


Jelenleg ésszerűségből van egy E36 touringom és ésszerűséget mellőzve egy Mx-5 :)

 

 

CAG: Véleményed szerint milyen autón érdemes megtanulni driftelni?

Mancs: Szerintem legelső körben szimulátor! Az alapokat tökéletesen meg lehet már tanulni, láttunk erre itthon nagyon jó példát. Aztán ha autó, akkor az elején mindenképp a legelérhetőbb, legolcsóbb módját kell ennek választani, anélkül, hogy egy szenvedés legyen a folyamat. Jelenleg szerintem ez egy E46 330i-ben kimerül. A 30i akár fejleszthető is a későbbiekben, láttunk-látunk pár jó turbós setup-ot ezen a motoron. Persze kicsit unalmas már a BMW, és amúgy sem vagyok elvakult BMW-s, sőt. Magamat legszívesebben egy Nissan S15-ben látnám :)

 


 


CAG: Ha már autó... nektek is van egy fantasztikus drift autótok, ami elsősorban a Drift Tündér keze munkája. Mi volt az alap és hogy álltok most?


Mancs: Bizony! Zsolti végzi a munkák 99%-át a #junkwagon-on, én csak állok és feltartom kamerával a kezemben! :) Az alap egy oldalról igen sérült E36 touring volt. Jelenleg oldalról - kevésbé - sérült! :) De kapott “gyönyörű” designt és az 50/50-es szabálynak tökéletesen megfelel (legalább 50 méterről, vagy 50km/h-val haladva nem feltűnően szar). Az autó “kész”, ez alatt azt értjük, hogy üzembiztos, viszonylag erős (a videókban láthatjátok mennyire erős). Természetesen mivel üzembiztos, ezért nyilván muszáj lesz tovább piszkálnunk, hiszen a vége természetesen halál lesz. Jelenleg ezen dolgozunk! :)



CAG: Hogy muzsikált az autó az első teszten?


Mancs: Az első drift bevetésén még szívó volt a gépjármű és ugyan erős nem volt (118 le), de azt kell mondjam meglepően helyt állt! Akárki vitte el egy körre, a mosoly garantált volt. Arról persze majd a videóban mindenki értesülhet hány köbméter vizet használtunk el hozzá a nap folyamán, illetve mi történt amikor elfogyott a víz! :)

 


Az első turbós teszten meg hát a fellegekben voltunk… Zsolti áldásos kezeinek köszönhetően különösebb probléma nélkül abszolváltuk a napot. Vendégünk volt pár versenyző is az autóban (Bilik Berci, Kreisz Tomi, Mester Jani) és sikerült az ő arcukra is levakarhatatlan vigyort varázsolni. Ami igazán meglepő, hogy az autó teljesen gyári futóművel rendelkezik, csak egy kormányszög adaptert kapott és mégis élvezet menni vele.

 




CAG: Az autó ""átváltozásáról"" vlog is készül, amit mi imádunk. Függők lettünk. Az E36 Touring után milyen autók jönnek még? Van egy konkrét lista vagy várjátok, hogy valami szembejöjjön veletek, amit nem tudtok kihagyni?

Mancs: Jelenleg is folynak háttérmunkálatok, anyagbeszerzés a következő projekt/projektekre, egyelőre nem árulnánk el mi az, hiszen még el sem kezdtük! :) De tervek azok vannak és mivel a hülyeségben rengetegen partnerek, ezért sok segítséget is kapunk. Szóval hajrá #Junkbuilds - #Junkwagon ! :)



CAG: Az autóépítés mellett sok-sok izgalmas dolgot kipróbáltok és már az is kiderült számunkra, hogy valahogy betegesen vonzódtok a légzsákokhoz. :)   Nem oly rég beküldtetek egy szuper videót a Hoonigan Burnout Challange-re, amit sikerült megnyernetek. Számítottatok ekkora sikerre?


Mancs: A remény megvolt, hiszen kitaláltunk valami ujjat, és igyekeztük kulturáltan felvenni a dolgokat, kis magyarázatot adni hogy mi is történt.  A légzsák meg Persze csak egy ráadás volt.

 

 



írta: RiKA CarsAndGirls.hu (2020)

 

 



 

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere