CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Grózinger Zsolti és Zentai Attila új versenyautói
Drift - (2013.04.02)

Gőzerővel készül két fantasztikus versenyautó Mátészalkán egymástól pár méterre. Az egyik egy japán vas, mely Grózinger Zsoltiék keze között formálódik, míg a másik egy izgalmas Ford Fiesta, melyet Zentai Attila és csapata próbál ütős driftvassá formálni. Ezekről faggattam őket… :)



Grózinger Zsolt

 

 

 

CAG: Miért váltottál autót?

 

Grózinger Zsolt: Nagyon egyszerű az oka. Beleültem életemben először egy japán turbós autóba és beleszerettem.

 

 

CAG: Árulj el pár dolgot (sokaaaat :)) az autóról! :)

 

Grózinger Zsolt: Ez egy Nissan 200sx s13, egy s14a elejével, egy Toyota Supra 2jz vvt-i motorral. A motor 3 literes 6 hengeres turbómotor. Teljesítményét 600-700 lóerő közé terveztük. Hatalmas turbót és óriási kormányszöget kapott, mindezt nagyon könnyű kasztnival. Persze van még jó pár dolog, hogy igazán ütőképes drift autó legyen.

 

 

 

CAG: Ki segít az építésben?

 

Grózinger Zsolt: Itt készül az autó teljes mértékben nálam a Grovi műhelyben, az üvegszálas elemektől kezdve egészen a mechanikus dolgokig. A motort Nyíregyházán egy barátom fűzte össze, akinek sokat köszönhetek. Subert Jácintnak hívják, egyébként övé volt ez az autó, csak akkor még ca18det motor lapult a motorháztető alatt. Akik még sokat tettek az autóért: Kulin Ferenc (programozás), LoreZ GaragE (kábelköteg).

 

 

CAG: Milyen eredményt szeretnél elérni vele?

 

Grózinger Zsolt: Mindegy csak dobogón álljak.

 

 

CAG: Mikor állsz először rajthoz vele?

 

Grózinger Zsolt: Gőzerővel azon vagyunk, hogy április 6-7-én Kakucson ott legyünk az első fordulón. De ott is leszünk. :)

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Zentai Attila

 

 

 

CAG: Miért váltottál autót?

 

Zentai Attila: A Sierrával már negyedik éve versenyeztem, így mindenképp szerettem (szerettünk) volna valami egyedit. Első körben arra gondoltunk, hogy egy Ford Pumát alakítunk át hátsókerekesre, majd közben felmerült a Fiesta gondolata is. Hamar rábukkantunk a jelenlegi kis autóra és el is indítottuk a projektet.

 

 

CAG: Árulj el pár dolgot (sokaaaat :)) az autóról! :)

 

Zentai Attila: A motor 2.0 zetec turbo lesz, amit 450 lóerőre tippelünk egyelőre. Ehhez társul egy Tremec váltó, Scorpio hátsó híd, Sierra első bölcső és kormánymű, egyedi lengőkar. A csomagtér és az ajtók kivételével minden üvegszálas, remélhetőleg súlyban 900-950 kg körül lesz.

 

 

CAG: Ki segít az építésben?

 

Zentai Attila: Az építésben nagy köszönettel tartozom az Autó Zentai Kft-nek (család), Nagy Szilárdnak, aki sajátjaként építi, és a Stefan Zorst Racing-nek, akik alkatrészekkel halmoznak el.

 

 

CAG: Milyen eredményt szeretnél elérni vele?

 

Zentai Attila: Egyelőre eredményt még nem tervezek. Majd az első tesztnap után többet fogok tudni.

 

 

CAG: Mikor állsz először rajthoz vele?

 

Zentai Attila: Nagyon remélem, hogy május környékén már rajthoz fogok tudni vele állni.

 

 

Ránézésre sok közös nincs a két autóban, de mi tudjuk, amit tudunk… Nézzétek meg Ti is a videót… :)

 

A címe sok mindent elárul: A szalkai szarka… :D

 

 

 

 

írta: RiKA CarsAndGirls.hu (2013)

Kapcsolódó galériák
Autóépítés Mátészalkán

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere