CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Nissan R35 GTR 900 LE
Cikkek - (2013.02.20)

Hermann Németországból érkezett a Red Sun Service csapatához, hiszen már európai szinten is hihetetlenül komoly referenciáik vannak. Az autó tulajdonosa azt kérte, hogy a GTR legyen minimum 900 lóerős, és itt a lista még messze nem ért véget…



 

Az átalakításról így mesélt a Red Sun csapata:

 

Ha már ilyen magasra került a mérce, minden tervezés és beszerzés ránk maradt, így igyekeztünk a lehető legjobbat összehozni viszonylag jó áron. Az eddigiektől eltérő nagyobb turbóra esett a választás, méghozzá a Garrett cég GTX palettájából. A GTX turbók kompresszorkereke jóval könnyebb és erősebb, és a lapátkiképzése miatt jóval több levegőt szállít, így ha ugyanakkora átmérőről van szó alacsonyabb fordulaton betölt, és nagyobb teljesítményt tud, mint a régi szériák. Itt még az átmérőn is növeltünk, így a gyártó 900WHP-t, azaz kerékre leadott teljesítményt ígér, ami 1000LE körül van főtengelyre számolva.

 

 


Ehhez a teljesítményhez egy AMS intercoolerszettet építettünk be a jobb töltőlevegő hűtésért, CP-Carrillo dugattyú-hajtókar párost, nagyon pontosan illesztett csapágyakat, HKS tömítéseket a megbízható motorbelsőért dupla nagy teljesítményű pumpákat, egyedi vezérléssel, 2000cc-es injektorokat a megfelelő üzemanyagellátásért, erősített Dodson váltóbelsőt és kuplungot a stabil hajtásláncért. A kipufogórendszer se az olcsó gyártóktól érkezett, hiszen ez egy Akrapovic titán rendszer, Titán Y Pipe-pal, és két turbó downpipe-pal. A hangja nagyon kellemes, utazáskor szinte észrevehetetlen.

 

 


A fékek az AP-Racing Carbotech gyártóktól jöttek, a motorháztető GTC-Racing, a csomagtérajtó Aeroworx gyártány, a hátsó szárny pedig egy állítható APR Performance GTC500. A motorvezérlést itt is a Cobb cég Accesportja oldotta meg, elég hosszadalmas hangolás után, hogy az autó 100-as benzinnel is tökéletes legyen ezzel a hatalmas üzemanyagrendszerrel. Nem kis mutatvány volt, de sikerült.

 

 

A kormányról kapcsolható a turbónyomás, az üzemanyag kedvünktől függően. Az autó menetteljesítményénél csak az félelmetesebb, hogy mennyire nem érezni benne, hogy mennyivel megy az ember. Nagy, kényelmes, csendes autóban, luxus körülmények között 100km-el poroszkálva egy előzésnél 4 másodperc és pár tized alatt már 200km/h körül lehet autózni. Onnan sem kell 10 másodperc se, hogy 300km/h-val száguldjunk. 0-100km/h 2,4 másodperc körül…"

 

 

 

 

 

forrás és fotó: Red Sun Service

 

 

___________________________________________________________________

 

Kapcsolódó anyagok:

 

Interjú a GTR "társával", Erdei Bettinával

Kapcsolódó galériák
Erdei Bettina

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere