Cikkek - (2011.04.25)
Mint az köztudott, szoros a kapcsolatunk a LLumar fólia európai importőrével. Valamikor rég ez a kocsi azokban a körökben mozgott, mégpedig a felsőbb szinteken. Idővel eladósorba került, mikor Leitner Gáborunk lecsapott rá. Kétliteres benzinmotoros Ford Focus Ghia, fullos felszereléssel, jó vétel.
Ekkor elkerült a közelünkből a kocsi, majd pár év múltán ismét összehozott minket a sors. Első körben egy sport katalizátorral, és nyitott hátsó dobbal szerelt kipufogó rendszert kapott a kicsike, amit dupla ovál jelenít meg a kocsi hátulján, így máris jobban szellőzött a motor, de a megfelelő levegőellátás miatt egy direktszűrő is beszerelésre került.
A kocsi kint már szépen muzsikált, de bent még volt némi elmaradás. A gyári fejet meg kellett tartani, így ahhoz kellet illeszteni a JBL nyomót, amit egy Ground Zero erölködő hajt meg. Ezen kívül a beltérben pár neon lett elhelyezve a műszerfal alatt, és a műszeregység számlapja lett plazmára cserélve. A gyári bőrbelső maradt, minek hozzányúlni?
A külső átformálása egy egyedileg átalakított, Olaszországból rendelt első lökössel kezdődött, amit hátsó toldat, és hozzáillő küszöbspoiler követett. Kapott négy 17"-os bicolor felnit, amire rá lett ültetve a kocsi. Lefalazódott a csomagtérajtó, a rendszámfészek lekerült a hátsó lökhárítóba, és a kipufogók középre kerültek, közvetlenül a rendszám mellé. A kocsi az elejére a motor optimális szellőzése érdekében kapott egy beömlőt, és hogy teljesen elkülönüljön a többi Focustól, a lámpák ki lettek cserélve elöl ledsoros, projektorosra, hátul pedig full ledesre, króm háttérrel. Minden, ami világít a kocsin csak LED!
Jelen pillanatban a kocsi így néz ki, de mint minden tuning kocsi, ez is folyamatosan alakul, változik, és ez így van rendjén.
írta: Kiszely Máté -- Fanat-x (2011)
Kapcsolódó anyagok:
Interjú a modellel, Kazi Krisztával