Cikkek - (2008.09.24)
Nero M3, a drift hercegnője tesztelte a BMW talán egyik legszebb modelljét, a 335i Coupe Cabriot.
Nagyon örültem, mikor megtudtam, hogy alkalmam lesz kipróbálni ezt a BMW-t. Szerintem gyönyörű autó, ami ráadásul erős is. 3000 cm3-hez 306 Le és 400 Nm társul.
A vonalvezetése tökéletes, az övvonal teljesen vízszintes, ami a mai divatos Coupe Cabrio autókra általában nem jellemző. Könnyen átlátható, érezhető az autó minden része. A belső kialakítása finoman elegáns, és a BMW-től megszokott módon minden kézre esik, így kényelmesen lehet vezetni. Az autó nagyon jól gyorsul, ha éppen ezt várjuk tőle, és a kickdown lenyomásával még a sportfokozat nélkül is keményen reagál. A soros hathengeres motor hangja álomszép, könnyedén pörög fel, és a nyomatékleadása egyenletes.
A futóműve tökéletes, a hegyi kanyarokban élvezet volt vezetni. A 19-es kerekek a budapesti utakra nem éppen megfelelőek. A keresztbordákon keményen ütnek és a peres gumikat is könnyen tönkretehetjük egy kátyúval vagy úthibával. Nekem természetesen hiányzik belőle a sperr difi, és talán az elektronika is túlságosan sokmindent szabályoz alapállásban. Az autóba szerelt DSC-nek (Dynamic Stability Control) 3 állása van. Bekapcsolt állapotban az elektronika maximális felügyelet alatt tartja az autó minden rezdülését. Emellett van egy engedékenyebb állása is. Itt sem engedi, hogy bajba kerüljünk, de sokkal több visszajelzést ad. A harmadik állás a teljesen kikapcsolt állapot. Itt már csak rajtunk és vezetési tudásunkon múlik minden - semmilyen segítséget nem kapunk. Nem tagadom, számomra ez lenne a kedvenc üzemmód. Az autó ereje miatt ezt az üzemmódot csak gyakorlottabb sofőröknek ajánlom.
Ha nagyon szigorúan nézném, akkor sem tudnék sok negatívumot említeni a BMW-vel kapcsolatban. Valóban egy nagyon jó és kellemesen vezethető, erős autó. Egyedül a sperr difi hiányával és az árcédulával tudnék nehezen megbarátkozni.
írta: Szántó Nikolett; CarsAndGirls.hu (2007)