Interjúk - (2015.07.10)
A Markom Racing Teamet nem nehéz észrevenni, hiszen mindig ügyelnek arra, hogy jó legyen a dizájn, igényes legyen a megjelenés. Van azonban egy még fontosabb dolog, amiről még könnyebb észrevenni őket: mindig együtt lógnak, mert ők nem csak csapattagok, hanem jó barátok is, akik mindig összetartanak. Kurucz Edinát, mindenki pótanyuját kérdeztük első körben...
CAG: Hogyan született meg a Markom Racing Team?
MRT "Főni": Minden egy kérdéssel kezdődött „mit szólnál egy kis támogatáshoz”? Ámon Olivér igent mondott és egy Bálna Mercivel nekivágtunk a hazai gymkhana versenynek, amely még akkor gyerekcipőben járt Magyarországon, ha valaki nem tudná: Ken Block!
Csapatnak 2013 óta tartjuk magunkat, amikor Ámon Olivér (Mercedes S600 W12) mellé csatlakozott unokatestvérre Bauer Bence, aki éppen, hogy csak 16 éves volt (Mercedes 190E). 2014-ben 6 versenyzőnk volt, büszkeséggel tölt el minket az elmúlt 2 év, sokat dolgoztunk azért, hogy mára már 13 versenyző áll a rajtkockában a Markom Racing Team színeiben. Tény, hogy most már sok rajongónk van, rengeteg embert megmozgatunk minden verseny alkalmával, és ami még fontos, hogy a meghívásoknak mindig eleget teszünk, legyen szó akár falunapról, akár céges rendezvényről.
CAG: Milyen tervek, fejlesztések várhatók?
MRT "Főni": Komoly teljesítményeket várunk a jövő évben a drift területén. Versenyzőink igen fiatalok, de nagyon elszántak és tehetségesek. Ebben az évben apróbb műszaki fejlesztéseket, de annál több megjelenést céloztunk meg, a jövőt nézve komolyabb fejlesztéseket hajtunk végre a versenyautókon, hogy a 600-700 lóerős autók között az élmezőnyben tudjunk versenyezni.
CAG: Milyen versenyeken indultak idén a versenyzők?
MRT "Főni": Év elején volt, aki csak drift versenyen indult, volt aki csak a gymkhana bajnokságban indult, viszont a Lóerők éjszakáján, ami a hazai legnagyobb drift verseny, ott 12 versenyautóval álltunk a rajtkockában.
CAG: Milyen eredményekre számítotok ebben a szezonban?
MRT "Főni": Gymkhanában igen erősek vagyunk, Semi PRO kategóriában Bauer Bence (Mercedes E500) és Magyar Tamás (Mercedes 190D) igen komoly teljesítményeket ér el a versenyeken. Ámon Olivér (Mercedes C600 W12) PRO kategóriában összesítésben mindig dobogós helyezést ért el a Bálna Mercivel, ami egy igazi kuriózum az autós világban, a mérete és a hangja Giltner Attilát (a hazai Gymkhana alapítója) idézve libabőr kapitány!
A csapatban van 5 BMW, 5 Mercedes, 1 Nissan Silvia, 1 Ford Sierra és nem utolsó sorban egy retró Lada 2105, mellyel Ferenc Attila komoly dobogós helyezést ér el.
A következő részben a versenyzőkkel készített mini interjúkat olvashatjátok majd. Mindenki két fontos, ám nem könnyű kérdést kapott: „Drift vagy gymkhana?” illetve „Melyik csapattársad autóját próbálnád ki szívesen?” ;)
írta: RiKA – CarsAndGirls.hu (2015)