CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Audi prologue Avant show-modell
Cikkek - (2015.03.24)

Dinamikus és elegáns formavilág a legújabb high-end technikákkal: a megnyújtott tetejű Audi prologue Avant show-modell a Genfi Autószalonon mutatkozik be.

 

Az új tanulmány a négykarikás márka jövőjébe enged bepillantást...



 

Pillantás a jövőbe

 

2014 novemberében mutatta be az Audi a Los Angeles-i autószalonon Audi prologue tanulmánymodelljét, amely a négykarikás márka jövőbeni formavilágába kínált betekintést. A prémiumgyártó mindössze négy hónappal később, ezúttal a Genfi Autószalonon tárja a nagyközönség elé e látványos koncepciómodell újabb változatát. Az Audi prologue Avant a színvonalas dinamika, forma és funkció tökéletes ötvözete. Iránymutató karosszéria-koncepciója egyértelműen a luxuskategóriába pozícionálja az 5,11 méter hosszú és 1,97 méter széles, ötajtós modellt, amelyet emellett határozott sportosság és magas fokú variálhatóság jellemez. Kívül és belül egyaránt jól érzékelhető fejlett technikája: a vezető és három utasa luxusszínvonalú utastérben foglalhat helyet, s a korszerű infotainment-architektúra és connect-technikák révén fejlett digitális hálózatok előnyeit élvezhetik.

 

 

 

Az architektúra és a kezelés egysége

 

Az igényes luxus jellemezte utasteret a sötét színek uralják. A show-modell e téren is egészen újszerű élménnyel szolgál: az egyenes vonalak által meghatározott architektúra szerves egységet alkot a kijelző- és kezelési koncepcióval. A műszerfal folytonos felületét valójában három érintőképernyő alkotja. A vezető és három utasa emellett két további, szerves fénykibocsátó diódákkal (OLED) működő képernyőn is kommunikálhat egymással. Az extrém vékony, kivehető hátsó OLED-monitorok – az új Audi Q7 Audi tablet technikájának továbbfejlesztéseként – kívánság szerint információkkal szolgálnak, vagy éppen szórakoztatják az utasokat.

 

 

 

Szériaközeli technika

 

Az Audi prologue Avant a sorozatgyártáshoz már igen közeli technikákat tartalmaz. Hajtásáról az Audi Q7 e-tron quattro hálózatról tölthető (plug-in) hibrid rendszere gondoskodik, amely még erősebb változatában jelenik meg a show-modellben. A 3.0 TDI-erőforrás és az elektromos motor 335 kW (455 LE) együttes rendszerteljesítménye álló helyzetből mindössze 5,1 másodperc alatt gyorsítja fel a tanulmánymodellt 100 kilométer/órás tempóra A tisztán elektromos hatótáv az 54 kilométert is elérheti. A futómű az adaptive air suspension légrugózást és a dinamikus négykerék-kormányzást is tartalmazza, a komfort, a sportosság, a pontos irányíthatóság és a menetstabilitás immár új szintet képviselő együttesével szolgálva.

 

 

 

Pillantás a jövőbe – Az Audi prologue Avant

 

Progresszív elegancia, nagyfokú variálhatóság és high-end technikák 5,11 méteren: a megnyújtott tetejű Audi prologue Avant show-modell a Genfi Autószalonon mutatkozik be. Az új tanulmány a négykarikás márka jövőjébe enged bepillantást, mégpedig azon az újszerű és érzelmekben gazdag formai nyelvezeten keresztül, amelyet először az Audi prologue kupétanulmánnyal fogalmaztak meg az Audi dizájnerei.

 

A négykarikás márka alapkoncepciójának meghatározó elemei a sportosság, a könnyűszerkezetes építés és a quattro állandó összkerékhajtás. Az Audi prologue Avant újszerű formában jeleníti meg e progresszív technikát. E nagyméretű, ötajtós modell hosszú tetejével és már-már extrém hegyes szögben megdöntött D-oszlopával kifejezetten erőteljes és atletikus, egyben lágy és elegáns hatást kelt. Formavilága az Audi dizájn quattro-génjeit emeli ki.

 

 

A show-modell utasterében is innovatív megoldásokkal fogad, amelynek architektúrája újszerű egységet alkot kijelző- és kezelési koncepciójával. A vezető és utasai digitális kapcsolatban is állhatnak egymással. A műszerfal folytonos felületét valójában három érintőképernyő alkotja, s a kezelés, valamint a vezető és az első utas, illetve a hátul helyet foglalók közötti kommunikáció túlnyomó része szerves fénykibocsátó diódákkal (Organic Light Emitting Diodes; OLED) működő képernyőkön keresztül zajlik.

 

Az Audi prologue Avant hajtásrendszerét az Audi Q7 e-tron quattro hálózatról tölthető (plug-in) hibrid technikája adja, amely még erősebb változatában jelenik meg a show-modellben. A 3.0 TDI-erőforrás és az elektromos motor 335 kW (455 LE) együttes rendszerteljesítménye és 750 newtonméter rendszer-forgatónyomatéka álló helyzetből mindössze 5,1 másodperc alatt gyorsítja fel a tanulmánymodellt 100 kilométer/órás tempóra. A hátsó kerekeket akár öt fokban is elfordító dinamikus négykerék-kormányzás nagyban hozzájárul a pontos irányíthatósági tulajdonságokhoz és a magas fokú menetstabilitáshoz.

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere