CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Hogyan kapta a SEAT Ibiza a nevét?
Cikkek - (2014.09.12)

A SEAT Ibiza esetében a névadásra a '80-as években, a spanyolországi turizmus felfejlődésével egy időben került sor, a vállalat stratégiájának része volt, hogy mindegyik modellt egy spanyol városhoz kössenek. A sziget neve pedig tökéletesen megfelelt a gépkocsi számára megcélzott közönségnek.



 

"Az első SEAT Ibiza piacra dobásával a spanyol vállalat "elkezdte kitaposni a függetlenséghez és a nemzetköziséghez vezető új utat". Ibiza szigete a világméretű turizmusban is divatos célpont volt, és jelképnek számított, így olyan új lehetőséget kínált, amelyik a legjobban illett az új modell számára elképzelt és megkívánt pozícionáláshoz"- mondja Vincenza Magliocco. Véleménye szerint egy  gépkocsi neve kulcsfontosságú, éppen ezért könnyen megjegyezhetőnek kell lennie, és minden  nyelven jól kell hangzania.

 

 

A szakértő szerint az Ibiza név három lényeges húrt pendít meg abban, aki e nevet meghallja: a név tükrözi a márkaidentitás meghatározó értékeit, könnyen kiejthető és megjegyezhető, illetve különböző nemzetközi környezetben is "működik", értelmezhető. Életbevágóan fontos, hogy  a márka neve megfeleljen e feltételeknek egy olyan vállalat, mint a SEAT esetében, hiszen az a gépkocsik több mint 80 %-át a világ több, mint 75 országába exportálja.

 

Virginia Marí, Ibiza város polgármestere mindezen túl úgy véli, hogy a "SEAT jól hasznosította az Ibiza márkát, és segített abban, hogy a név átlépje az országhatárokat." A polgármester szerint "a SEAT Ibiza  márka imázsának értékei kifejezik a sziget dinamikus, fiatalos szellemű természetét. Az Ibiza gépkocsi immár négy nemzedék után is továbbra is ugyanazokat az értékeket, a fiatalságot és a frissességet hordozza és adja át, és továbbra is  hozzájárul országunk lényegének megőrzéséhez". Virginia Marí számára a gépkocsi és a sziget egyaránt "megbízható és elérhető", megközelíthető, mert  ez egy közeli célpont, amelyik a fogyasztóra, a látogatóra összpontosít!"

 

 

Vincenza Magliocco úgy véli, hogy harminc évvel megjelenése után, a modell négy nemzedékével és megközelítőleg 5 millió értékesített gépkocsival a háta mögött, a név kiválasztása e rendkívül népszerű modell számára "nagy húzás volt". "Noha az eredetileg megcélzott piaci szegmens az idők során módosult, a gépkocsi érettebbé vált, megítélése ma azonos a magas színvonalú  technológiával és a minőséggel,  az Ibiza név még mindig összhangban van és megfelel a gépkocsi piaci pozicionálásának." Valójában, Vincenza Magliocco azt jósolja, hogy az első Ibiza elnevezése mögött 1984-ben rejlő szellemiség tovább él, magába foglalja az új értékeket és a jövő trendjeit, és ennek köszönhetően a gépkocsi továbbra is sikeres marad.

 

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere