CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Visszapillantó - Grózinger Zsolt
Drift - (2013.11.14)

Most induló sorozatunkban profi pilótákat kérdezünk meg 2013-as élményeikről, 2014-es terveikről és egy-két olyan dologról, amiről eddig nem sokat tudhattunk. Az első "áldozat": Grózinger Zsolt...



 

Csak lazán...

 

 

CAG: Mindig vidám, mindig bohóc srác vagy a depóban. A versenyt is lazán veszed vagy akkor keményen koncentrálsz?

 

Grózinger Zsolt: Igen szeretek jókedvű lenni mindig, ez sokat segít nekem a versenyeken is és a hétköznapokban is. A kvalifikációig nem szoktam annyira komoly lenni, de a versenyen már teljesen átszellemülök és nem viccelődök (csak néha :))

 

 

CAG: Mesélj egy kicsit az első versenyről. Mennyire indult nehezen az év?

 

Grózinger Zsolt: Nagyon döcögősen indult ez az év, hiszen 2012 decemberétől 2013 áprilisáig összerakunk a semmiből saját recept alapján egy 700 lóerős öszvért. Senki sem tudta, hogyan fog működni versenykörülmények között, mert a verseny előtt két nappal lett 95%-ban kész és az edzésnapon fejeztük be. Egy kör edzéssel vágtam neki a versenynek. Végül jól sült el, hiszen kvali első hellyel, míg a versenyben a harmadik hellyel zártam a hétvégét nagyon nagy örömmel.

 

 

CAG: Sokan vártak csodát az új autódtól és így tőled is. Nem volt ez nagy teher?

 

Grózinger Zsolt: Igen ez nyomasztott egy picit. Sokan kérdezték már, hogy mikor és hol lesz látható. Féltem, hogy a tesztelés nélküli autó nagy beégés lesz, de nem így lett. Minden úgy működött, illetve működik ahogy én azt megálmodtam.

 

 

CAG: Szerintem a csoda összejött, hiszen rengetegen drukkoltak egész idény alatt neked. Te is így érzed?

 

Grózinger Zsolt: Igen éreztem és nagyon-nagyon jól esett, hogy ennyi embernek elnyertem a tetszését az új autóval. Leírhatatlan érzés hallani és látni a rengeteg embert szurkolni és molinókat lengetni. Nagyon szépen köszönöm ezúton is minden kedves szurkolónak!!

 

 

CAG: Melyik volt az idény legemlékezetesebb pillanata?

 

Grózinger Zsolt: Igazából nekem minden verseny minden pillanata emlékezetes, de talán az, amikor Máriapócson a döntő bemelegítő körében leesett egy 650 forintos hosszbordásszíj és emiatt elbuktam a csatát Niki ellen.

 

 

Az a bizonyos 650 forintos hosszbordásszíj

 

 

CAG: Kik azok, akikre mindig számíthatsz?

 

Grózinger Zsolt: Elsősorban a családom, barátnőm, barátok és a kis csapatom, akik segítenek minden versenyen, hogy a maximumot tudjam kihozni magamból és az autóból is. Egy pár név a sok közül: Borgyos Norbert (Dübi), Subert Jácint, György Szilveszter, Varga Tamás (Puci), LoreZ GaragE, Kulin Ferenc, és még sokáig sorolhatnám.

 

 

CAG: Szerinted mitől lesz egy drifter jó pilóta?

 

Grózinger Zsolt: Rengeteg versenykilométer!!! Mindent meg lehet tanulni, mint ezt is és én sem tudtam egyből, de minél több versenyen voltam, annál ügyesebb lettem. Meg persze nem árt egy jó autó.

 

 

CAG: Télen sok munka vár rátok, vagy csak leporolod a vasat tavasszal?

 

Grózinger Zsolt: Az autón minimális változtatások lesznek, mert sikerült egy szinte technikai hiba mentes évet mennem vele, ezért csak szétszedjük és átnézzük és mehet vissza a pályára. Évek óta az első telem, amin pihenhetek.

 

 

CAG: Mik a tervek a 2014-es évre?

 

Grózinger Zsolt: Még erre pontos választ nem tudok adni, folynak az egyeztetések, de úgy csináljuk, hogy mindenkinek jó legyen! :)

 

 

____________________________________________________________________

 

 

 

A versenyautó legfontosabb paraméterei:

 

- típusa: Nissan 200sx s13 és s14a eleje lett rátéve

- motor típus/köbcenti: 2JZ vvt-i 3000ccm (Toyota Supra)

- lóerő: 6-700 LE (turbónyomástól függően még ettől több is lehet)  

- súly:1100 kg

- nyomaték: 1000 Nm környéke

 

 

írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2013)

Kapcsolódó galériák
Grózinger Zsolt - 2013

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere